Yleisimmät kysymykset

Asiakaspalvelumme palvelee sähköpostitse kuluttajapalvelu@paulig.com tai puhelimitse 0800 0110 (ark. 9-12.30). 

Voit myös jättää viestin yhteydenottolomakkeen kautta. Vastaamme viesteihin mahdollisimman pian.


Ostaminen

Onko verkkokaupasta turvallista ostaa?

Paulig Shopista on turvallista ostaa. Kaikki maksuyhteydet ja tilaustietojen siirrot on suojattu SSL-salauksin.


Voinko tehdä ostokseni rekisteröitymättä?

Kyllä, Paulig Shopista tilaaminen ilman rekisteröitymistä on mahdollista.


Miten maksan tilaukseni?

Voit maksaa ostoksesi verkkopankkimaksuna, luottokortilla, MobilePay:lla, yrityslaskulla, Mastepass:lla tai SVEA Ekonomi -laskulla tilauksen yhteydessä.


Kuinka voin käyttää etukoodia?

Kerää haluamasi tuotteet ostoskoriin. Siirry ostoskoriin ja syötä kampanjakoodisi etukoodi-kenttään. Etu lasketaan seuraavalle sivulle siirryttäessä. Voit käyttää yhteen tilaukseen kerrallaan vain yhden kampanjakoodin.


Etukoodi tai kampanjatarjous ei toimi. Mitä teen?

Ota meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen kuluttajapalvelu@paulig.com, niin tarkastamme tilanteen ja autamme sinua tilaamaan tuotteet loppuun.



Tilaaminen

Mihin maihin voin tilata tuotteita Paulig Shopista?

Toimitamme tällä hetkellä tilauksia Suomeen sekä valittuja tuotteita Euroopan Unioniin osoitteessa www.pauligshop.com.


Miten tilaukset toimitetaan ja millaisia ovat toimituskulut?

Suomessa tilauksesi toimitetaan joko postitoimipaikkaan tai kotiinkuljetuksena valitsemaasi toimitusosoitteeseen. Toimitus postin pakettiautomaattiin maksaa 4,90 euroa, postitoimipaikkaan maksaa 6,90 euroa ja kotiinkuljetus 13,90 euroa. Yli 50 euron tilaukset toimitamme kotiin ilman toimituskuluja!


Kuinka nopeasti tuotteet toimitetaan?

Tuotteet toimitetaan noin 2-6 arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Mikäli toimituksen kanssa on ongelmia, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.


Mistä voin tarkistaa tilaukseni tiedot?

Saat tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiosoitteeseen välittömästi maksamisen jälkeen. Mikäli olet rekisteröitynyt Paulig Shopin asiakkaaksi, voit myös Omat tiedot -osiossa vielä tarkastaa tilauksesi tiedot.



Palautus ja takuu

Voinko palauttaa tuotteen?

Verkkokaupan tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tarkemmat palautusohjeet löydät täältä (linkki tietoa kaupasta, palautukset -osioon). Palautettavan tuotteen ja sen pakkauksen tulee olla virheettömiä. Heti kun palautus on vastaanotettu ja tarkastettu, palautamme maksun tilillesi.


Onko tuotteilla takuuta?

Paulig Shopissa myytävistä tuotteista Cupsolo-kahvilaitteella on kahden vuoden (2) takuu. Viallisen koneen voi palauttaa kuittia vastaan ostopaikkaan tai saada uuden tilalle. Lisätietoja takuuasioista saat asiakaspalvelustamme joko sähköpostitse (kuluttajapalvelu@paulig.com) tai puhelimitse 0800-0110 (ark. 9-12.30).

Jälleenmyymämme Wilfan -laitteet ja niiden takuu: ole yhteydessä Wilfan asiakaspalveluun.


Miten voin kierrättää kahvikoneeni tai kapselit?

Jos haluat kierrättää kahvikoneesi, palauta se samaan myymälään, josta se on ostettu. Kahvikone kierrätetään osissa Sähkö- ja elektroniikkalaiteromudirektiivin (WEEE-direktiivi) mukaisesti. Kahvikapselien ulkopakkaus on kierrätyspahvia ja kapselit energiajätettä. 



Muut kysymykset

Onko koko Pauligin tuotevalikoima edustettuna Paulig Shopissa?

Paulig Shopista löytyy tällä hetkellä koko Paulig Cupsolo -valikoima laitteista kahvikapseleihin ja lisätarvikkeisiin, sekä valikoima parhaita kahvejamme, Paulig Mukeja sekä jälleenmyymiämme kahvinvalmistustuotteita. Pauligin koko tuotevalikoimaan voit tutustua osoitteessa www.paulig.fi.


Olen unohtanut salasanani. Mitä teen?

Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata sen verkkokaupan etusivulla olevan Kirjaudu-linkin takaa sähköpostiosoitteeseen, jonka olet ilmoittanut liittyessäsi Paulig Shopin asiakkaaksi.


Paulig Muki ja FAQ

Lue Paulig Muki tuotteen yleisimmin kysytyt kysymykset täältä.